2014. január 31., péntek

All I ever wanted

Hai, ppl :)
Igeeen, most nyilván mindenkinek fura lesz, hogy ide írok egy bejegyzést, de ennek oka van. Ez a blog már egy jó ideje nem üzemel, de mivel máshova nem tudtam felrakni ezt a one shot-ot, gondoltam akkor itt jó helye lesz.
Igazából ez egy személyre szabott kis one shot. Egy nagyon kedves ismerősömnek készült, akinek a születésnapja alkalmából írtam meg a történetet. (Ami mellesleg extra rövid lett, de ew, siettem vele, és nem volt idő hosszabbra :( ) Szóval a one shot mondanivalóját is szerintem csak az érintett fogja átélni és megérteni, so.. :) Oké, jó olvasást és nagyon-nagyon boldog szülinapot, Virdzs! (✿◠‿◠)


All I ever wanted



A nap sugarai élénken szűrődtek át a függöny anyagán. Fáradtan fordultam a hátamra, s pislogtam párat. Körülnéztem a szobában, és közben elmosolyodtam. Boldog voltam. Nagyon is.

- Ébren vagy, baby? ─ Zayn hangja csendült fel.

Az ajtó irányába kaptam a fejem, ő pedig ott állt. Az ajtófélfának támaszkodva kortyolta a gőzölgő citromos teáját, amit minden reggel megiszik. Az arcvonásaim ellágyultak, s csak szó nélkül bólogattam. Zayn arcán egy lenyűgöző mosoly kunkorodott, ahogy végig nézett rajtam. Ez annyira.. szívmelengető érzés.

- Ugye nekem is csináltál teát? ─ idiótán vigyorogtam, miközben a szavak elhagyták a számat.

- Megnézem mit tehetek, várj ─ vágta rá.

És az a letörölhetetlen mosoly még mindig ott volt az ajkaimon. Istenem, imádom amit velem tesz. Más emberré válok, ha ő velem van. Olyankor megszűnik a világ, és csak ő meg én vagyunk.

- Itt vagyok, édes ─ szólalt fel hirtelen.

Beoldalgott a szobába, a kezeit hátra téve. Megállt az ágy szélénél, s az ajkát rágcsálva szugerálni kezdett. Kibújtam a takaró alól, és a matrac tetején lépkedve elé kerültem. A kezeimet a vállára helyeztem, majd gyengéd csókot kezdeményeztem. Olyan vicces volt, hogy ezúttal nekem kell lehajolni hozzá. A borostája kicsit csikizte az arcom, mialatt hosszú csókok láncolatát folytattuk. A szívem ilyenkor mindig hevesebben ver, mint máskor. Mondjuk ez érthető, nem?

- Szóval, hol a teám? ─ nevetve kérdeztem, s közben az ujjaim elvesztek puha hajtincsei között.

- Majd azt is kapsz, de most mást hoztam ─ csillogó tekintetét rám emelte. - Csak boldog születésnapot akartam kívánni a világ leggyönyörűbb lányának. Neked, baby.

Előhúzott a háta mögül egy dobozt, és a kezembe nyomta. Leszálltam az ágy tetejéről, aztán elmotyogtam egy "köszönöm"-öt. Kicsit meg voltam lepve, mivel először az sem esett le, hogy ma szülinapom van. Kíváncsian bontogatni kezdtem a becsomagolt ajándékot, Zayn pedig fél percenként puszikat nyomott az arcom különböző pontjaira, ezt pedig nem bírtam ki nevetés nélkül.

- Ó, te jó ég ─ szakadozva beszéltem, mire elértem az ajándékig.

Egy nagy képkeret volt a dobozban. A képkereten belül pedig kismillió kép volt rólunk. Képek, amiken hülye fejeket vágunk és úgy nézünk ki, mint az óvodások. Pár fotó pedig kiadott egy kis feliratot. "You're my One & Only". Ez valahogy mindent leír.

- Tökéletes ─ mondtam, s erősen magamhoz szorítottam.

Apró csókokat leheltem a füle alatti részre, mialatt legördült pár könnycsepp az arcomon. Annyira hihetetlen, hogy csupán ennyivel is képes megsiratni. Ilyenkor mindig eszembe jut, hogy mennyit küzdöttem érte. Mennyit szenvedtem, míg végre révbe értem. Mennyire szeretem, és mennyit jelent nekem. Valahogy azt érzem, hogy sosem köszönhetem meg neki teljesen mindazt, amit tőle kaptam. Megmentett. Nem is tudja, hogy igazából az egész világot ő jelenti nekem. Szeretném szavakba önteni. Szeretném könnyekben ázva, őszintén elmondani. Egy nap képes leszek rá? Tudom, hogy igen. Lesz egy alkalom, amikor megtud mindent. Mikor senki sem fog megzavarni. Figyelni fog rám. Nemcsak hallgatni, hanem hallani is fog. Addig pedig, amíg nem állok készen minderre, gyűjtöm az erőm, és tervezgetek. Sosem mondtam még ki hangosan, de egyszer menni fog. Néha csak annyi merül fel bennem, hogy "Ő az, akire szükségem van? Biztosan megéri?". És általában arra jutok, hogy "Igen, Ő az". Sőt. Ő minden, amire mindig is szükségem volt és lesz. Zayn.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése